Фізична особа-підприємець

Фізична особа-підприємець (ФОП) – це одна із найпростіших організаційно-правових форм господарювання, яка не передбачає створення юридичної особи. Перевагами реєстрації ФОП є відсутність статутного капіталу, переваги при обранні спрощеної системи оподаткування.

Фізична особа — підприємець несе відповідальність за своїми зобов’язаннями всім своїм майном, в тому числі і майном, набутим не у зв’язку із здійсненням підприємницької діяльності.

ФОП може обрати як і спрощену, так і загальну систему оподаткування, все залежить від його конкретного виду діяльністю.

При обранні відповідної групи спрощеної системи оподаткування необхідно передбачити та врахувати наступні моменти:

  • яким саме видом діяльності плануєте займатися і чи дозволений він тією групою, яку маєте намір обирати;
  • яка кількість найманих працівників буде в штаті;
  • який об’єм доходу планується отримувати за календарний рік.
Реєстрація

Це встановлений державою комплекс процедур, в результаті якого створюється фізична особа-підприємець для ведення підприємницької діяльності. 2018 рік відзначився тим, що реєстраційні процедури були значно спрощені, процедура реформування не стоїть на місці та продовжує прогресувати, тому найближчим часом відбудеться процес оптимізації всіх реєстрів.



Внесення змін

Зміна видів діяльності (КВЕДів), зміна юридичної адреси - наші компетентні юристи виконають це для Вас в найкоротші терміни і за помірними цінами.



Ліквідація

Ліквідація фізичної особи-підприємця є важкою та бюрократичною. Ми впевнені, що Ви вже переконалися у цьому перед тим, як завітати до нас. Для повноцінного успішного результату треба виконати всього декілька фундаментальних дій. Яких? Вам допоможуть дізнатися наші кваліфіковані юристи. Особливої уваги заслуговують ситуації, які виникають в зоні ООС (АТО), де суб’єкти господарювання просто втратили можливість здійснювати свою підприємницьку діяльність. Вони зтикаються з дійсно серйозною проблемою стосовно ліквідації ФОП на теренах нашої держави, адже на законодавчому рівні досі не врегульоване питання щодо списання безнадійного податкового боргу у таких суб’єктів.



Додаткові послуги

Додатковими послугами для реалізації справ, пов`язаних з реєстрацією, ліквідацією, внесенням змін є довіреність на реєстрацію/ ліквідацію/ внесення змін, отримання виписки з ЄДР, виготовлення печатки, сплата держмита, відкриття розрахункового рахунку, постановка на облік в Податковій інспекції як платник єдиного податку (ЄП), або податку на додану вартість (ПДВ), абонентське обслуговування.



Реєстрація

Ціна і термін

Від 950 грн. Від 2-х робочих днів.


Необхідні документи

1.Копія паспорта; 2.Копія ідентифікаційного коду; 3.Вибір виду діяльності за КВЕД; 4.Адреса реєстрації ФОП; 5.Обрану систему оподаткування; 6.Якщо Ви громадянин іншої країни, то необхідний завірений переклад паспорта та наявність ідентифікаційного номера; 7.Довіреність на представників нашої Компанії та її нотаріальна копія. Додаткові документи: 1.Посвідку на тимчасове/постійне місце проживання, паспортний документ (для іноземців); 2.Тимчасове посвідчення громадянина України; 3.Посвідчення особи без громадянства (для осіб, які не мають громадянства).


Результат

Отримання виписки з ЄДР про державну реєстрацію, в якій будуть вказані дані про взяття на облік компанії в Податковій інспекції (як платник податку на прибуток на/або спрощеній системі, загальних підставах і як платник єдиного внеску).


Внесення змін

Ціна і термін

Від 500 грн. Від 1-го робочого дня.


Необхідні документи

1.Паспорт громадянина України; 2.Реєстраційний номер облікової картки платника податків ФОП; 3.Нова адреса, номери телефонів; 4.Довіреність на представників нашої Компанії та її нотаріальна копія; Додаткові документи: 1.Копія довідки про зміну реєстраційного номеру облікової картки платника податків – при внесенні змін, пов’язаних зі зміною РНОКПП; 2.Копія виписки про державну реєстрацію (при зміні КВЕД).


Результат

Отримання виписки з ЄДР про державну реєстрацію, в якій будуть вказані дані з урахуванням проведених змін.


Ліквідація

Ціна і термін

Від 1200 грн. Від 3 місяців.


Необхідні документи

1.Оригінал Свідоцтва / витягу / платника єдиного податку (якщо таке є); 2.Квитанції про сплату податків за останні 3 роки роботи ФОП; 3.Ксерокопія свідоцтва про смерть, судове рішення про визнання особи безвісно відсутньою (у разі припинення у зв’язку зі смертю); 4.Оригінали / копії / всіх поданих до Податкової інспекції (за 3 роки) і в Пенсійний фонд звітів / декларацій / за весь період роботи; 5.Книгу обліку за формою №10, зареєстровану в податковій інспекції та заповнену на останню дату свій діяльності; 6.Довідка про закриття рахунку в банку + виписка за весь термін його існування. При наявності, також надаються такі документи: 1.Первинна фінансова документація (накладні, рахунки, акти, квитанції, договору, чеки та інше); 2.Договори та акти виконаних робіт до них; 3.Зарплатну відомість (накази, заяви, інше.) - оригінали; 4.Свідоцтво / витяг / платника ПДВ - оригінал;


Результат

Акт звірки від ДФС про відсутність податкових зобов`язань і внесення запису про припинення фізичної особи-підприємця.


Додаткові послуги

Ціна і термін

Від 450 грн. Від 1 робочого дня.


Необхідні документи

Визначаються виходячи з індивідуальної ситуації кожного клієнта.


Результат

Реалізована додаткова послуга.