Юридичний супровід угод

-надання повного комплексу юридичної  підтримки і організації складання та підписання договорів, основним предметом яких є угода з нерухомістю. Недосконалість законодавства, що регулює операції з нерухомістю, стає причиною зловживань у даній сфері, непрозорості, складності застосування правових норм. На сьогоднішній день існує безліч таких проблем. Тому, допомога кваліфікованих адвокатів та юристів по нерухомості  є запорукою ефективного захисту прав та законних інтересів Клієнтів. Ми надамо кваліфіковані консультації та юридичну допомогу при укладанні договорів купівлі-продажу будь-яких об’єктів нерухомого майна, організуємо зустріч у власному офісі, перевірку заборон та арештів по нерухомості та власнику, перевіримо на наявність заборгованості по комунальним платежам, підготуємо (запропонуємо) попередній договір (договір про наміри, завдаток) в простій письмовій чи нотаріальній формі.

В комплекс послуг може входити:                                                                                                                                                                       

  • юридична консультація та інформаційна підтримка;
  • збір та експертиза пакету необхідних документів;
  • перевірка дійсності та законності угоди;
  • супровід угоди під час її укладання, у нотаріуса, реєстраційних службах та інших організаціях;
  • заключне оформлення документів.
Ціна і термін

Від 6000 грн. До 7 робочих днів.


Необхідні документи

Документи від продавця: 1.Паспортний документ власників нерухомості; 2.Податковий номер власників нерухомості (включаючи неповнолітніх власників); 3.Свідоцтво про шлюб (у разі, якщо власники нерухомості перебувають у шлюбі); 4.Свідоцтво про розірвання шлюбу (у разі, якщо власники нерухомості розірвали раніше укладений шлюб); 5.Свідоцтво про смерть (надається у разі якщо один з подружжя власника нерухомості помер) та інші документи; Документи від покупця: 1.Паспортний документ власників нерухомості; 2.Податковий номер власників нерухомості (включаючи неповнолітніх власників); 3.Свідоцтво про шлюб (у разі, якщо власники нерухомості перебувають у шлюбі); 4.Свідоцтво про розірвання шлюбу (у разі, якщо власники нерухомості розірвали раніше укладений шлюб); 5.Згода подружжя (надається у разі придбання нерухомості одним з подружжя) та інші документи.


Результат

1.Оцінка Вашого контрагента, його платоспроможності, наявності у нього всіх необхідних дозволів від контролюючих органів; 2.Оцінка законності документів, в тому числі з питань відводу землі; 3.Виїзд на об’єкт для його огляду; 4.Представництво з питань укладення угоди, в тому числі з юристами протилежної сторони; 5.Підготовка необхідної документації, в тому числі договорів; 6.Розробка найбільш оптимального для Вас варіанту укладення угоди; 7.Реєстрація речових прав на нерухоме майно після успішного завершення угоди.