Супровід операцій з нерухомістю
-надання повного комплексу юридичної підтримки і організації складання та підписання договорів, основним предметом яких є угода з нерухомістю. Ведення підприємницької діяльності завжди безпосередньо пов’язане з нерухомістю: чи то оренда, чи купівлія-продаж приміщень, інших об’єктів. Тому дуже важлива частина ведення підприємницької діяльності – це операції з нерухомістю. У зв’язку з цим виникають запитання: а як же правильно скласти документи, яким чином найбільш швидко зібрати необхідні документи, як отримати дозвільну документацію, на який термін у зв’язку з нормативними документами, прийнятими в Україні, вигідніше орендувати, які обмежеення вставнолюються на відчуження об’єктів нерухомості? На цей та інший перелік питань з радістю відповімо ми та надамо кваліфіковану допомогу в області операцій з нерухомістю!
В комплекс послуг може входити:
- юридична консультація та інформаційна підтримка;
- збір та експертиза пакету необхідних документів;
- перевірка дійсності та законності угоди;
- супровід угоди під час її укладання, у нотаріуса, реєстраційних службах та інших організаціях;
- заключне оформлення документів.
Ціна і термін
Від 6000 грн. Від 5 робочих днів.
Необхідні документи
Документи від продавця: 1.Паспортний документ власників нерухомості; 2.Податковий номер власників нерухомості (включаючи неповнолітніх власників); 3.Свідоцтво про шлюб (у разі, якщо власники нерухомості перебувають у шлюбі); 4.Свідоцтво про розірвання шлюбу (у разі, якщо власники нерухомості розірвали раніше укладений шлюб); 5.Свідоцтво про смерть (надається у разі якщо один з подружжя власника нерухомості помер) та інші документи; Документи від покупця: 1.Паспортний документ власників нерухомості; 2.Податковий номер власників нерухомості (включаючи неповнолітніх власників); 3.Свідоцтво про шлюб (у разі, якщо власники нерухомості перебувають у шлюбі); 4.Свідоцтво про розірвання шлюбу (у разі, якщо власники нерухомості розірвали раніше укладений шлюб); 5.Згода подружжя (надається у разі придбання нерухомості одним з подружжя) та інші документи;
Результат
1.Оцінка Вашого контрагента, його платоспроможності, наявності у нього всіх необхідних дозволів від контролюючих органів; 2.Оцінка законності документів, в тому числі з питань відводу землі; 3.Виїзд на об’єкт для його огляду; 4.Представництво з питань укладення угоди, в тому числі з юристами протилежної сторони; 5.Підготовка необхідної документації, в тому числі договорів; 6.Розробка найбільш оптимального для Вас варіанту укладення угоди; 7.Реєстрація речових прав на нерухоме майно після успішного завершення угоди.