Супровід процедури реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухоме майно

-це процедура верифікації виникнення, переходу, припинення, обтяження прав у суб’єкта із подальшим  внесенням інформації про об`єкт до Державного реєстру прав на нерухоме майно. Після реєстрації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень –  виникає, змінюється чи припиняється відповідне право, адже сам факт укладання того чи іншого правочину (оренди, купівлі-продажу, сервітуту та ін.) не є підставою виникнення права користування, розпорядження, володіння цим майном.

Важливо знати: до 2016 р. за результатами реєстрації права можливо було отримати один з таких документів:
витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
свідоцтво з Державного реєстру прав (тільки для новосформованих земельних ділянок, які надавались на підставі рішення місцевої ради/розпорядження держадміністрації/наказу обласного управління Держгеокадастру або заяви власника, в разі зміни цільового призначення чи поділу земельної ділянки).
У зв’язку з тим, що законодавство нашої держави досить мінливе, все постійно змінюється, то зараз можна отримати тільки витяг про проведену державну реєстрацію прав. Для кожного виду нерухомого майна існують певні специфічні особливості, які впливають на процедуру реєстрації права власності та інших речових прав. Наприклад, для новозбудованого об’єкту подається один перелік документів, для індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівлей і споруд, прибудов до них, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 р. і т.д.

Ціна і термін

Від 5000 грн. Термін реалізації послуги визначається індивідуально.


Необхідні документи

1.Заява завірена печаткою і підписом керівника (для юридичних осіб); 2.Доручення від імені замовника-фізичної особи, завіряється нотаріально; 3.Якщо замовник – юридична особа – завіряється печаткою і підписом керівника; 4.Копія ідентифікаційний коду власника (для фізичних осіб); 5.Копія паспорт власника (для фізичних осіб); 6.Витяг з ЄДРПОУ (для юридичних осіб); 7.Документ, що підтверджує повноваження керівника (для юридичних осіб); документ, що встановлює право власності; 8.Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або оригінал та копія документу, згідно якої заявник звільняється від його сплати;


Результат

Отримання витягу з реєстру прав власності (за бажанням заявника).


Шановні клієнти!

Незважаючи на введення обмежень на території України – ми працюємо! 
Юридична Компанія “Шлях до мрії О.К.” відкрита для Вас!

Дні чергування: вівторок та четвер з 9:00 до 18:00.

    Зверніть увагу, що наші фахівці можуть надати юридичну консультацію по Вашому питанню також у дистанційній формі:

          – по телефонy чи в Skype (за попереднім записом);
          – підготувати для Вас у письмовому вигляді покроковий алгоритм отримання
            успішного результату Вашої заплутаної ситуації – Аналіз справи.

Отримати додаткову інформацію та online-консультацію
можна звернувшись за номером:
+38 (067) 180-66-05 
або написавши нам на електронну пошту :
callcenter.rlc@gmail.com

Не забувайте дбати про свою безпеку та безпеку оточуючих! 
З Вас – маска, з нас рукавички!