Супровід проведення нормативної та експертної грошової оцінки земельних ділянок

– це комплекс послуг, який включає в себе  визначення ринкової вартості землі або вартості права оренди земельної ділянки. Закон України “Про оцінку земель” передбачає два види оцінки: нормативно-грошова та експертно-грошова.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки — це основа для розрахунку податків і зборів, а також орендної плати за користування земельними ділянками. Нотаріуси запитують документ про нормативну оцінку землі в разі оформлення спадщини або ж договору дарування, міни землі. Також витяг про нормативну оцінку необхідно замовляти для розрахунку орендної плати за землю або ж земельного податку перед подачею звітності.

Експертна грошова оцінка — це визначення ринкової вартості земельної ділянки або іншого об’єкта нерухомості. Вказана оцінка проводиться з метою визначення мінімальної вартості, з якої розраховуються податки і збори при відчуженні об’єкта оцінки.
Технічний звіт про експертну грошову оцінку земельної ділянки або нерухомості — обов’язковий документ при укладанні угоди в нотаріуса, будь-то договір купівлі-продажу, дарування, іпотеки або ін.

Важливо пам’ятати, що при нормативно-грошовій оцінці видається Витяг, а при проведенні експертно-грошової оцінки – Звіт.

Ціна і термін

Від 1500 грн. В межах 2-х днів.


Необхідні документи

1.Державний акт про право власності на землю. Якщо державний акт не містить кадастрового номера земельної ділянки, то необхідно надати 2.Свідоцтво про його асигнування; 3.Паспорт власника (співвласника) земельної ділянки.


Результат

1.Витяг про нормативно-грощову оцінку та/або звіт про експертно-грошову.