Супровід виконавчого провадження

Супровід виконавчого провадження включає в себе:

  • збір інформації про майновий стан боржника і виявленні місць знаходження його майна;
  • звернення до суду з метою прийняття забезпечувальних заходів (арешт майна, заборона на його відчуження та інше);
  • постійна взаємодія з державним виконавцем, за необхідності, вчинення відносно  нього процесуального впливу через оскарження його дій (бездіяльності);
  • забезпечення інтересів стягувача при арешті, опису та оцінки майна боржника, в т.ч. за допомогою особистої участі юриста  в даних процедурах і т.д.

Для звернення судового рішення до виконання стягувачу в першу чергу необхідно отримати в суді виконавчий документ (наказ або лист). У зв’язку з великим завантаженням державних виконавців ВРУ прийняла рішення щодо запровадження інституту приватних виконавців, яким ЗУ “Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів” було делеговано дані повноваження. Тому, на сьогоднішній день, приватні виконавці на рівні з державними відкривають виконавче провадження на підставі виконавчого документа. Якщо Ви хочете якнайшвидше стягнути з боржника суму, яка вказана у виконавчому документі, то найоптимальнішим виходом буде звернення до нашої Компанії – ви зекономите свій час та нерви!

Ціна і термін

Від 1500 грн. – підготовка 1-го процесуального документу. Від 15 робочих днів.


Необхідні документи

1.Виконавчий документ (виконавчий лист, наказ господарського суду); 2.Рішення суду (в разі, якщо відсутній виконавчий документ); 3.Довіреність (нотаріальна – для фізичних осіб; завірена належним чином печаткою та підписом керівника – для юридичних осіб). Для підготовки Скарги на дії державного виконавця наявність довіреності не є обов‘язковою.


Результат

1.Відстрочка, розстрочка виконання рішення; 2.Проведення незалежної оцінки арештованого майна Клієнта-боржника; 3.Звільнення майна / банківських рахунків боржника з-під арешту і зняття заборони на його відчуження; 4.Закриття виконавчого провадження, відкритого щодо Клієнта.


Шановні клієнти!

Незважаючи на введення обмежень на території України – ми працюємо! 
Юридична Компанія “Шлях до мрії О.К.” відкрита для Вас!

Дні чергування: вівторок та четвер з 9:00 до 18:00.

    Зверніть увагу, що наші фахівці можуть надати юридичну консультацію по Вашому питанню також у дистанційній формі:

          – по телефонy чи в Skype (за попереднім записом);
          – підготувати для Вас у письмовому вигляді покроковий алгоритм отримання
            успішного результату Вашої заплутаної ситуації – Аналіз справи.

Отримати додаткову інформацію та online-консультацію
можна звернувшись за номером:
+38 (067) 180-66-05 
або написавши нам на електронну пошту :
callcenter.rlc@gmail.com

Не забувайте дбати про свою безпеку та безпеку оточуючих! 
З Вас – маска, з нас рукавички!