Благодійні фонди

– це благодійна організація, яка функціонує на підставі Статуту, має учасників та управляється учасниками.

Кількість учасників (засновників) в благодійного фонду значення не має – його засновником може виступити як одна людина, так і декілька. В ролі учасника Благодійного фонду можуть виступати будь-які юридичні та/або фізичні особи, за винятком органів державної влади, місцевого самоврядування та інших осіб публічного права.

Фонд створюється на основі прийнятого засновниками рішення. З цією метою затверджуються статутні документи, визначаються органи управління та обирається склад учасників. В процесі проведення зборів, учасники можуть приймати інші важливі рішення, що мають значення для створення благодійного фонду та проведення подальшої процедури реєстрації.

У складі учасників благодійної організації можуть знаходитись особи, які не є його засновниками. Порядок вступу таких осіб до складу фонду визначаються статутом.

Реєстрація

Це встановлений державою комплекс процедур, в результаті якого створюється нова благодійна організація.



Внесення змін

Зміна КВЕДів, директора, юридичної адреси, комплекс послуг, які вносять зміни до юридичної особи. Зміна назви підприємства, складу засновників, змін до статуту та інше – наші компетентні юристи виконають це для Вас.



Ліквідація

Ліквідація благодійної організації неймовірно важка, мабуть кожен з Вас перед тим, як завітати до нас зіткнувся з труднощами при реалізації даного циклу. Для повноцінного успішного результату треба виконати всього декілька фундаментальних дій. Яких? Вам допоможуть дізнатися наші кваліфіковані юристи.



Додаткові послуги

Додатковими послугами для реалізації справ, пов`язаних з реєстрацією, ліквідацією, внесенням змін є довіреність на реєстрацію/ ліквідацію/ внесення змін. забезпечення нотаріального посвідчення статутних документів, отримаємо виписку з ЄДР, виготовлення печатки, сплата держмита, надання юридичної адреси, відкриття розрахункового рахунку, абонентське обслуговування.



Реєстрація

Ціна і термін

Від 1799 грн Від 2 робочих днів


Необхідні документи

1.Паспорт засновника (копія); 2.Податковий номер (обліковий номер реєстраційної картки платника податків); Якщо засновником виступає юридична особа нерезидент, потрібно апостилювати та надати перекладені українською мовою наступні документи: 1.Виписка з торгового, або судового реєстру; 2.Статут організації-засновника; 3.Інформація з документами, що підтверджують структуру власності засновників-юридичних осіб, яка дає змогу встановити фізичних осіб-власників істотної участі цих юридичних осіб. Якщо засновником виступає фізична особа – нерезидент: 1.Переклад паспорта на українську мову; 2.Ідентифікаційний номер.


Результат

1.Статут / Установчий Акт; 2.Протокол про створення благодійної організації; 3.Відомості про керівний орган; 4.Накази про призначення директора, головного бухгалтера; 5.Виписка з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 6.Рішення ДФС про внесення БО до Реєстру неприбуткових організацій (у разі отримання статусу неприбуткової організації); 7.Печатка.


Внесення змін

Ціна і термін

Від 500 грн Від 2 робочих днів


Необхідні документи

1.Копію виписки з ЄДР про реєстрацію підприємства; 2.Статут БО; 3.Копії паспортів та кодів засновників, директора; 4.Установчий договір (якщо є); 5.Повна адреса нового місцезнаходження (якщо це підстава для внесення змін).


Результат

Виписка з ЄДР із зазначенням нової адреси, КВЕДів і т.д.


Ліквідація

Ціна і термін

Від 1200 грн Від 1 робочого дня


Необхідні документи

1.Свідоцтво, або виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 2.Свідоцтво про легалізацію БФ з органу юстиції; 3.Статут БФ; 4.Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій (ЄДРПОУ); 5.Податкову та фінансову звітність.


Результат

Виписка з ЄДР із зазначенням статусу “Припинено”.


Додаткові послуги

Ціна і термін

Від 450 грн Від 1 робочого дня


Необхідні документи

Визначаються виходячи з індивідуальної ситуації кожного клієнта.


Результат

Реалізована додаткова послуга.


Шановні клієнти!

Незважаючи на введення обмежень на території України – ми працюємо! 
Юридична Компанія “Шлях до мрії О.К.” відкрита для Вас!

Дні чергування: вівторок та четвер з 9:00 до 18:00.

    Зверніть увагу, що наші фахівці можуть надати юридичну консультацію по Вашому питанню також у дистанційній формі:

          – по телефонy чи в Skype (за попереднім записом);
          – підготувати для Вас у письмовому вигляді покроковий алгоритм отримання
            успішного результату Вашої заплутаної ситуації – Аналіз справи.

Отримати додаткову інформацію та online-консультацію
можна звернувшись за номером:
+38 (067) 180-66-05 
або написавши нам на електронну пошту :
callcenter.rlc@gmail.com

Не забувайте дбати про свою безпеку та безпеку оточуючих! 
З Вас – маска, з нас рукавички!